niedziela, 9 grudnia 2012

Potok słów i zero sensu.

Hej. Miałam nadzieję,  że wstawię dziś jakieś zdjęcia z Wiednia, ale wolę nie ryzykować, bo mój kochany laptop tnie się co chwila. Dziwię się nawet , że zdołałam jakoś zacząć pisać tą notkę, obawiam się tylko o jej dodanie ale może nie będzie źle. Dziś napiszę o tym co dręczy pewnie większość osób w drugim człolwieku, czyli tak jak w tytule posta: Potok słów i zero sensu. Są ludzie, którzy gadają tyle, że im się jadaczka nie zamyka nawet na sekunde, a plotą takie bzdety, że szkoda słuchać tego żałosnego wywodu. Oczywiście bywa tak, że takie paplanie bez ładu i składu może być urocze. Ale to się zdarza niezwykle rzadko. Jak śnieg w Afryce na pustyni Sahara. Czyli praktycznie nigdy. No dobra może trochę częściej, ale na pewno tylko w określonych sytuacjach i przy konkretnym rodzaju człowieka. Weźmy za przykład taką sytuacje, że jakiś tam chłopak, który zakochał się w jakiejś tam dziewczynie próbuje się z nią umówić lub coś w te deseń i zaczyna się biedaczek tłumaczyć tylko tak trochę bez sensu i z nadmierną ilością zbędnych słów. Tak się biedak wstydzi. No, ale to w tego typu sytuacjach to takie gadanie o wszystkim i o niczym jest wybaczalne. A jak jakaś baba plecie o Bóg wie czym, przy okazji nie szczędząc gardła oraz ilości wypowiedzi, no to sorry bardzo, ale mnie osobiście szlag by trafił.  Nie wiem , czy tylko mnie to wkurza? Bo jak tak to widać jestem lekko stuknięta. No, ale ok. Mogę się z tym jeszcze pogodzić.
Na koniec polecam Green Day -Stray Heart. Dodam dziś właśnie tą piosenkę.



Bye!

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Dziękuje za każdy komentarz! <3
Zawsze się odwdzięczam :3

Obserwatorzy