sobota, 8 grudnia 2012

Pada śnieg, pada śnieg! Zimno jest!

Hej. Dziś rano trochę nadrabiałam do szkoły , niby trzy dni nieobecności, ale to nie podstawówka, więc troche się uzbierało. Później obrabiałam zdjęcia z Wiednia i kilka zdjęć ze spacerku z pieskiem. Była taka ładna zimowa pogoda, a drzewa tak ślicznie wyglądały, że nie mogłam się powstrzymać od zabrania ze sobą aparatu.  No i na koniec udałam się do Gabi, a potem poszłyśmy na niedzielną mszę. Wracając się "trochę" powygłupiałyśmy. Można powiedzieć , że dzień miałam udany.Wracając do zdjęć z Wiednia to postanowiłam kilka z nich wywołać i zrobić z nich kolaż na tablicy korkowej. Jak mi się to uda to oczywiście pochwalę się moim dziełem. A teraz kilka zdjęć naszej pięknej zimy:






I oczywiście tak jak obiecałam ciąg dalszy zdjęć z Wiednia :

Glorietta w Schonbrunn 




Rybitwy (?) w ogrodzie wokół pałacu Schonbrunn ( nie mogłam nie zrobić im zdjęcia :] ) 

Polecam Happysad - Bez Znieczulenia.
Bye!


Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Dziękuje za każdy komentarz! <3
Zawsze się odwdzięczam :3

Obserwatorzy