czwartek, 6 grudnia 2012

Wiedeń - miasto marzeń!

Hej. Wróciłam wczoraj o 24 i padłam koło 1. Dziś musiałam iść do szkoły na szczęście tylko na 2 godziny, a później na pizze w ramach klasowych mikołajek. Było miło i sympatycznie i stwierdzam , że brakowało mi trochę mojej klasy w Wiedniu. No, ale powracjając do Wiednia, oczywiście w tym oraz w kilku kolejnych postach wstawię zdjęcia jakie wykonalam w tym cudownym mieście. Jeśli ktoś będzie w stolicy Austrii niech spróbuje pysznych kaw, tortu Sachera, punchu (grzane wino lub wersja dla niepełnoletniych tak zwany "Kinderpunch") i oczywiście kulki Mozarta. Jarmark Bożonarodzeniowy - coś cudownego nocą. Oraz wiele pięknych zabytków. Do tego co mnie zainteresowało hiszpańska szkoła jazdy w Hofburgu (szkoda, że nie moglismy zobaczyć jakiego pokazu) - czyli piękne tańczące białe konie lipiańskie. Ach, kiedyś jak może wrócę do Wiednia to je zobaczę :D A teraz kilka zdjęć z wzgórza Kahlnberg:

 Widoczek na Alpy ^^

Polski kościółek ( w sumie miejsce pamięci) 


 Panorama Wiednia roztaczająca się z platformy widokowej na Kahlnbergu


Tablica poświęcona polskiemu królowi Janowi III Sobieskiemu (po polsku!!!) na tym kościółku


I nie znajdujący się na Kahlnbergu,Hofburg - zimowa rezydencja Habsburgów.
Polecam  Nickelback - Trying Not To Love You. 
Bye!
ps. W kolejnych postach więcej zdjęć z wycieczki :D

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Dziękuje za każdy komentarz! <3
Zawsze się odwdzięczam :3

Obserwatorzy