czwartek, 23 sierpnia 2012

Prowokacja czy mediacja?

Wiem, wiem wczoraj nie było posta. ALE! Jestem TYLKO człowiekiem i nie zawsze mi się wszystko udaje. Nikt nie jest idealny. A w ogóle wczoraj niby miałam czas, ale nie miałam weny, tak ważnej dla każdego pisarza (nawet takiego, który pisze zwykłego bloga o niczym i o wszystkim). A dzisiaj to co innego! Mam i czas, i jakąś tam wenę, więc wiecie, może coś skrobnę.

Dziś znowu dodam chyba post w stylu "jak ja nienawidzę ludzi". Mam nadzieję, że wam to nie przeszkadza? Bo jak coś to sorry, ale muszę ponarzekać na ludzką głupotę. Taka już jestem.
Fotografia. Nic nie mam do fotografii,  ale  są ludzie, którzy nie umieją robić zdjęć ( przyznam się, że ja też specjalistką nie jestem), a nazywają się fotografami i mają wypasione lustrzanki, które tak szczerze to w ich rękach się marnują. Ja nie  mówię. Są osoby, które naprawdę mają to coś, dzięki czemu osiągają piekne zdjęcia nawet bez super sprzętu. Ale ci ludzie mają talent. A to, że ktoś ciągle robi sobie zdjęcia i uważa, że to szczyt fotografii, to... normalnie brak mi słów na opisanie takiego zachowania. W ogóle zauważyłam ostatnio wśród nas <nastolatków>  jakąś modę na "bycie fotografem" (chyba wiecie dlaczego w cudzysłowie? bo to pseudo-fotograf). A nie każdy, jak już wspominałam, ma do tego talent. I może mieć naajlepszą lustrzankę na całym świecie, a i tak nie będzie miał podstawowego składnika - talentu - jaki jest konieczny, by być PRAWDZIWYM fotografem, rozumiecie mnie? Ja wiem, może niektórym się wyda, że ja kogoś tu obrażam. Ale ja tylko piszę to co myślę o pewnych sprawach. I pisząc notkę, nie mam zamiaru obrazić kogokolwiek. Bo w końcu to wasza sprawa, co robicie w życiu. Ja tylko tak jakby wydaję opinię na ten temat i gucio mnie to obchodzi, ilu osobom się to podoba,a ilu nie. Jedno wiedzcie na pewno, że nie chcę nikogo obrazić.
Ok. Dość. Trochę mnie poniosło. Polecam AC/DC - Dog Eat Dog. Bye!












1 komentarz:

  1. aby być profesjonalnym fotografem musisz:
    - mieć lustrzankę
    - robić super, zajebiste sesje zdjęciowe koleżanką i twoim the best kumpelom
    - założyć fan page na facebook'u: imię nazwisko "photography" !
    hhahahaha :))
    sama raczej bym tak daleko nie pojechała :))

    http://poppymiauczak.blogspot.com/p/stop-weryfikacji-obrazkowej.html

    OdpowiedzUsuń

Dziękuje za każdy komentarz! <3
Zawsze się odwdzięczam :3

Obserwatorzy