piątek, 10 sierpnia 2012

Music + Friends = Fun!

Hello wszystkim! Dziś dość wcześnie (jak na mnie) dodaję posta, iż ponieważ czasu brak zmusza mnie do tego. A brakuje mi czasu z tejże przyczyny, że rano była u mnie na chwilkę Asia, później sprzatanie (jak ja nienawidzę sprzątać, ale z drugiej strony lubię wiedzieć gdzie co mam xD) teraz czas wolny przeznaczony na kompa, muzykę i inne pierdoły, przed  czwartą do lekarza, a około 18 -19 na dwór z Kasią. Tak, więc widzicie już, że później to ja kompletnie czasu nie mam.

A o czym by tu napisać? Może o tym co w tytule? 
Kiedy czujecie się naprawdę świetnie? Pewnie zazwyczaj wtedy, gdy robicie coś fajnego wraz ze swoimi przyjaciółmi. Zapomina się wtedy o wszystkich troskach, o tym co było i co będzie. Żyje się chwilą. TU i TERAZ. Zabawa trwa i nic innego się nie liczy. Ważne, że jesteśmy w stanie euforii i cieszymy się z towarzystwa naszych przyjaciół. Taki odlot od szarej codzienności, bez żadnych używek. Dziwię się, że ludzie w moim wieku decydują się na narkotyki, alkohol czy nawet durne papierosy, skoro dają tylko chwilowe zapomnienie, a później ból, uzależnienie, a nawet śmierć. Więc polecam wszystkim spędzanie czasu z przyjaciółmi z dala od tych wszystkich świństw. I każdy to przyzna, nawet człowiek , który wplątał się w przygodę z jednym z tych nałogów.
Polecam AC/DC - Shoot To Thrill. Bye!




Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Dziękuje za każdy komentarz! <3
Zawsze się odwdzięczam :3

Obserwatorzy