sobota, 11 sierpnia 2012

Hmm.... I don't know.

Witam ponownie wszystkich i nikogo! Jak zwykle kończę dzień pisząc posta na moim zaistym blogu o wdzięcznej nazwie "Red Rock" ( nie wiem na 100%, ale tak się chyba nazywa jakaś góra, czy coś w ten deseń w Australii lub Ameryce ).  Zadam bardzo inteligente pytanie: Czy ktoś z was wie może który dzisiaj jest? Bo ja nie bardzo orientuję się w dacie ostatnimi czasy. Jak wróci mroczny okres obowiązku szkolnego, mój wewnętrzny kalendarz będzie chodził jak szwajcarski zegarek. Taki o to zacny wpływ ma na mnie szkoła. Ale, o czym ja tu piszę?! Przecież jest dopiero 11 sierpnia, jeszcze szmat czasu do początku roku szkolnego. Czyż nie? ( datę sprawdziłam na kompie, nie bd czekać aż mi ktoś łaskawie wyjawi jaki mamy dziś dzień ;p) Trochę mi się zejdzie z napisaniem tej notki, iż ponieważ dlatego że zmywam przy okazji paznokcie. Dobra. Biorę się za jakiś temat.

Oi! Nie mam pojęcia co mogę napisać dziś.
Oi! Chyba sobie na dziś daruję sensowne wywody  na niewiadomo jakie tematy.
Tak więc polecam Limp Bizkit - Rollin. Bye!


Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Dziękuje za każdy komentarz! <3
Zawsze się odwdzięczam :3

Obserwatorzy