sobota, 10 marca 2012

Źle, dobrze, gorzej, lepiej, najgorzej, najlepiej

Dziś pełnia. Mi i mojemu szanownemu koledze odbija. Mi chyba bardziej, ale nie wiem, jeszcze się zobaczy. Taa. Dziś wybieram się na sabat czarownic. Chociaż jestem mhroczną whróżką, to i tak lubię sabaty w pełnię. Haha. Taki tam żarcik. A może nie? Kto wie? Haha. Naprawdę nie wiem co mam dziś napisać. To przez tą pełnię. Mój mózg nie umie się na niczym skoncentrować. Nie napiszę dziś chyba nic. A niee, sorry, przypomniało mi się coś. Obiecałam o tym napisać komuś.

Plotka. Okropna rzecz. Po prostu najgorsze z możliwych rzeczy. Taak. Jest jak epidemia zaraża wszystkich. Taka paskudna epidemia. I w dodatku całkiem fałszywa, zepsuta , gnijąca od środka. OKROPNA. A ludzie, którzy puszczają ploty, to jeszcze gorsze świństwo. Są to tak naprawdę osoby, które boją się. Dlatego są takie złośliwe i zepsute. Taa. Strach, zazdrość, zadufanie w sobie powodują najgorsze ploty. Tacy ludzie wyszukują w innych wad, których oni sami są nosicielami. Taka prawda. I naprawdę gardzę tymi wszystkim paskudnymi osobami, które chodzą po tym świecie i rozpuszczają różne fałszywe ploty na temat wszystkich. Swoich niby "przyjaciół" ( wspomnę, że takie osoby nie mają prawdziwych przyjaciół, tylko osoby, którymi łatwo manipulować, takie ich zabawki), ludzi, których kompletnie nie znają, oraz swoich wrogów (osób, których się boją lub im zazdroszczą). Taka paskudna jest natura niektórych ludziów. Na szczęście nie jest ich jeszcze tak dużo, by zniszczyć społeczeństwo do szpiku. 
To właśnie chciałam napisać. Polecam  Yellowcard- Way away. Koszmarnej nocy!
Ps. Jak będziecie słyszeć wycie, to z pewnością mój szanowny kolega J. wyje. Taa. Nie bójcie się, nie gryzie. Żart. Jest kąśliwy, jak cholera. Zachowajcie ostrożność. W końcu to hybryda wampira z wilkołakiem. 

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Dziękuje za każdy komentarz! <3
Zawsze się odwdzięczam :3

Obserwatorzy