niedziela, 11 marca 2012

Help me!

Jutro poniedziałek. Nienawidzę poniedziałków! Nic mi się nie chce. Nom, ale może coś jednak napiszę.

Może.
A może nie?
Dobra piszę.
No to tak, ...
Nie, nie wiem.
Nie mam pojęcia co napisać.
Chyba zanika mi mózg.
Tak.
Nie.
Nie wiem. 
Inteligentny monolog.
Świetnie! piszę sama do siebie.
Chyba gorzej już być nie może.
Zabijcie mnie normalnie.
Jestem okropna. Nic nie napiszę senesownego dziś.
Moja wena jest... wróć! ja nie mam weny.
Zaraz się rozpłaczę.
No dobra, nie będę płakać z byle powodu.
Ale ja nic dziś nie napisałam na tym bezsensownym blogu!
No dobra może i napisałam, ale to nic nie znaczy.
A może jednak znaczy?
Nie, bo to mój monolog skierowany do mnie.
Jestem nienormalna. 
Kończę z tym postem.
Jest do niczego.
Sorry, ja jestem do niczego.
Polecam Linkin Park - Not alone.
Żegnam!
Podpisała Mała Tymbarkocholiczka, która jest nienormalna!

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Dziękuje za każdy komentarz! <3
Zawsze się odwdzięczam :3

Obserwatorzy