sobota, 3 marca 2012

Oh jaki piękny dziś dzień

Oooo taak! Sobota, słońce i to wszystko jest takie fajne, że od razu się uśmiecham. Przy okazji wolna chata do 15, a później jeszcze spotkanie z panną G. i wypad na miasto. Normalnie żyć nie umierać. Jak ktoś nie umie docenić pięknej pogody to niech wie, iż ja nim pogardzam. Bez urazy dla ludzi, którzy mają jakąś trudną sytuację. Nom, tak dla jasności to napisałam,żeby nikt mi potem nie wytykał palcem, że myślę tylko o pogodzie. Trochę to bezsensu napisałam, ale spoko. Przyzwyczailiście się pewnie do tego, iż ponieważ gdyż ja ciągle piszę bezsensu i nadal za bardzo nie wiem po co stworzyłam tego bloga. Ale to już wiecie od początku.
No to ten nie wiem już co mam pisać dalej. Kończę, może napiszę jeszcze coś wieczorem. Żegnam!
Polecam Three Days Grace- Home!

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Dziękuje za każdy komentarz! <3
Zawsze się odwdzięczam :3

Obserwatorzy