sobota, 3 marca 2012

Obiecany II post dzisiejszego dnia

Tak. To był ekstra dzień. Razem z moją najlepszą przyjaciółką panną G. odkrywałyśmy cudne zakątki naszego miasta i planowałyśmy tegoroczne wakacje. Wszystko zapowiada się wręcz intrygująco. Do tego mój szanowny kolega nie jaki pan J. powiadomił mnie, że na niebie widać cudowną różową gwizdę, która jest Marsem. Ale ja jak na złość nie  moge jej zobaczyć. Taka ironia losu. Niestety bywa i tak.

A teraz napiszę coś więcej na temat odkrywania. Kocham włóczyć się z przyjaciółką czy z kimkolwiek w towarzystwie, którego czuję się świetnie po naszym mieście. Chociaż dla większości ludzi jest ono nieciekawe, to tak na prawdę nikt nie zna go na wylot. Ja na przykład mogłabym przez cały czas chodzić i szukać takich wyjątkowych miejsc, do których mało kto ma dostęp, gdyż ponieważ najzwyczjniej w swiecie je omija. A nawet nie wie jakie cuda omija czasami. Ten dzień jest naprawdę piękny. Dobra będę kończyć, bo jesli złączyć te dwa dzisiejsze posty w jeden to wyszedłby on całkiem długi. No. Polecam jeszcze Adelites Way- Just a little bit! Cześć!

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Dziękuje za każdy komentarz! <3
Zawsze się odwdzięczam :3

Obserwatorzy