piątek, 24 lutego 2012

To dziś krótko i nie na temat

No to ten teges śmeges, było dziś lekkie hard party, ale to nieistotne. Tak z pewnością nikt by nie chciał wiedzieć co dziś robiłam. Więc napisze dalszy ciąg o  moim nienormalnym szanownym koledze - pół wampirze, pół wilkołaku. Jak się okazuje takie stworzenie są zmuszane przez osoby trzecie do pisania prac pisemnnych taki jak np. charakteryski. Normalnie zdziwko mnie trzepnęło jak się o tym dowiedziałam. Owa istota jakże daleka od naszej ludzkiej rasy, a jednak musi zachowywać pozory normalnych ludziów, jakich spotykamy na codzien. Ciężkie ma życie taki biedny wilkołak, czy wampir czy też nasz pół wilkołak pół wampir. Musi biedak grać pozera, że niby taki sam jak my, a jednak inny. Och. No nic, życzę szczęścia w życiu szanowny drogi mój koleżko. Ja będę się żegnać. Dziś polecę AC/DC - Highway To Hell. Hyvää Yötä!


Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Dziękuje za każdy komentarz! <3
Zawsze się odwdzięczam :3

Obserwatorzy