sobota, 25 lutego 2012

Sobota i robota

Ludzie! Jest weekend, a ja mam od groma roboty! Nie mam siły do tego wszystkiego... No ale zawsze filmik sobie obejrzałam, bardzo fajny zresztą o zombiakach nawet. Taa i pomyliłam się, bo one się nie żywią mózgami tylko flakami, a jak się zniszczy ich mózg to zdychają. Nom. A poza tym jeśli zabije się ich dowódcę to są bardzo posłuszne i mogą zastąpić wam nawet psa. Mozna grać z nimi w gry na playstation i moga pracowac w zakładach produkcyjnych za darmo normalnie. O ile taniej by było gdyby przy taśmach produkcyjnych pracowały zombie. To dlatego je tak uwielbiam. Jak można nie kochac milusich zombiaków, no jak? Proszę was! Te wasze jednorożce niech idą do lamusa! Teraz to zombiaki, wampiry, wilkołaki, pół wampiry i wilkołaki oraz potwory z głębin Loch Ness wymiatają! Jednorożce to próżne, różowe stworzonka. Już lepsze są himery . Dobra w następnym poście skończę z moim kochanymi stworami i zacznę pisac coś zacnie życiowego. Pozdrowionka dla mojego szanownego kolegi! Ja tymczasem będę kończyć! Polecam Linkin Park -New Divide!  Farvel!

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Dziękuje za każdy komentarz! <3
Zawsze się odwdzięczam :3

Obserwatorzy