czwartek, 8 maja 2014

I zaraz znowu wolne !

Hej. Zdałam sobie sprawę , że teraz praktycznie co chwilę miałam wolne. To aż dziwne. Jednak na przywrócenie do szkolnej rzeczywistości wystarczył mi na dzień dobry całoroczny test z chemii. Nie było źle, ale dobrze też nie. Nie będę jednak zagłębiać się w chemiczne szczegóły ( nawiasem mówiąc , jutro kolejny sprawdzian z chemii , kocham bio-chem <3 ). Ostatnio zauważyłam, że każdy człowiek przybiera kilka masek w swoim życiu. I to nie tak, że zakładając te maski udaje kogoś kim nie jest. Właśnie te maski są częścią jego osobowości , jego prawdziwego ja. Trochę to smutne , że potrafimy się zachowywać tak zmiennie od sytuacji, ale myślę, że tak jesteśmy już skonstruowani. Raz jesteśmy weseli, raz smutni, raz  chamscy, raz podekscytowani, raz zagłębieni we własnych marzeniach i ideach. Sama u siebie zauważyłam tą różnorodność. Nie wiem, czy można to nazwać takimi maskami, czy jedynie uczuciami... Jednak wydaje mi się słuszne porównanie tych moich masek do emocji, czy uczuć. Nikt nie jest pusty. Każdy ma jakąś maskę w danej chwili. Nie ma czegoś takiego , jak nie odczuwanie emocji. Bo czy człowiek bez emocji jest w stanie funkcjonować? Nie wiem. Ale nie odczuwać emocji? Tak się nie da. Nawet człowiek , który patrzy na coś co jest np. masakryczne i nie wyraża żadnych emocji, tak naprawdę coś o tym sądzi. A myśli to także forma emocji, tylko taka która nie doszła do głosu w rzeczywistości, a jedynie w naszej świadomości. Mówi się, że można zrozumieć duszę człowieka. To nie jest prawdą. Czy ktokolwiek potrafi przejrzeć duszę człowieka na wskroś? Chyba nie. Możemy spróbować zrozumieć jakąś część duszy, jednak nigdy nie poznamy całkowitej prawdy. Nie poznamy myśli, ani ukrytych emocji, jeśli osoba sama nie będzie chciała tego wypowiedzieć na głos. Wiem, że zbaczam z tematu, ale w ten sposób powstał post o niczym i wszystkim, więc myślę , że będę go kończyć.
Polecam Three Days Grace - Misery Loves My Company
Oysumi!



2 komentarze:

  1. ach ten biol-chem, tez czesto doswiadczam uroków tego profilu...;)

    OdpowiedzUsuń
  2. No właśnie, duszy człowieka nie da się zrozumieć, po prostu.
    hello-dussy.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń

Dziękuje za każdy komentarz! <3
Zawsze się odwdzięczam :3

Obserwatorzy