czwartek, 4 kwietnia 2013

All and nothing

Hej. Dziś taki post o niczym czyli inspiracje. U mnie inspiracje polegają na wpisaniu w wyszukiwarkę na tumblr'e  słowa inspirations i branie wszystkiego co mi się spodoba xD A dlaczego dziś tylko tyle? Ponieważ mam pewien kryzys jeśli chodzi o pisanie, a poza tym jestem zmęczona przez pracowity dzień i dwie godziny wf-u. Nie wzmienię jeszcze o tym, że jak wróciałam do domu ( zaraz po tych 2 wf-ach) to musiałam sprzątać bajzel, jaki zgotował mi mój kochany piesek. Dziękuje Ci Hakerku ;/ Bo nie mam co robić -.-

Dobra ,czas na inspiracje.
Polecam AC/DC -Dog Eat Dog
























Bye!

9 komentarzy:

  1. Psy mają tendencję do bałaganienia. Ale jak ich nie kochać

    P.S Dziękuję za życzenia :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Świetne inspiracje! Ja czasem wchodzę na WeHeartIt, żeby szukać podobnych zdjęć :P
    Pozdrawiam!]



    electro-bananek.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  3. Super inspiracje ;)
    Pozdrawiam ;*

    OdpowiedzUsuń
  4. Bardzo ładne inspiracje :)
    + Obserwuję.

    OdpowiedzUsuń

Dziękuje za każdy komentarz! <3
Zawsze się odwdzięczam :3

Obserwatorzy