czwartek, 15 listopada 2012

Koniec katastrofy! Nie bądź jeleń weź paragon!

Hej. Katastrofą mam zaszczyt nazwać trzy dni próbnych egzaminów gimnazjalnych. Jak wolicie mogę też to nazwać masakrą, torturami lub rzezią niewiniątek. Jak kto woli. Wiem, że po prostu to zawaliłam, ale pocieszam się myślą, że to tylko próbne.. Jak będzie właściwy egzamin mam nadzieję , że pójdzie lepiej. Jedno tylko zadanie było dość zabawne? nie wiem czy można jakiekolwiek zadanie nazwać zabawnym, ale przypuśćmy, że to konkretne na prawdę było zabawne. Otóż był to pierwszy egzamin - historia z WOS-em - i na ostatnie zadaanie składał się obrazek na którym był przedstawiony sklep z pamiątkami i jeleń a pod spodem napisane : Nie bądź jeleń, weź paragon! Jak to ujrzałam to zaczęłam się śmiać. A pytanie do tej ilustracji było banalne. Ok. Dość o tym. Jestem jedynie zadowolona, że mam spokój z próbnymi na miesiąc! ( w grudniu następne >.<) 

Dziś chyba za bardzo nie mam co pisać, gdyż po tych  3 okropnych dniach mój mózg skurczył się do wielkości zierenka piasku, zakończę ten jakże żałosny post.
Polecam HIM - Strange World. Bye!



Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Dziękuje za każdy komentarz! <3
Zawsze się odwdzięczam :3

Obserwatorzy