niedziela, 7 października 2012

Przedłużamy sobie weekend? Czemu nie!

Hej! Zaraz będę sobie oglądać Dr. House'a (wielbię i ubóstwiam). Tymczasem postanowiłam sobie napisać post na mojego baardzo interesującego bloga, którego prawie nikt nie czyta (wiem,wiem znajdzie się kilka wiernych fanów mojej bezensownej litani). Jutro nie mam lekcji - znaczy moja klasa ma (przykro mi szanowna klaso!) - ja idę biegać przez park (przewidywana trasa 1 km ). I się cieszę, bo nie będę się kisić w  dusznych klasach i smętnie wyczekiwać dzwonka kończącego ten przykry obowiązek każdego niepełnoletniego człeka. A dzisiaj spotkałam się z Panną G. a potem musiałam udać się do kościoła w ramach przygotowań do bierzmowania...

Dziś notka krótka, ale napiszę jeszcze o jakimś czymś dotyczącym nas wszystkich. Jeśli ktoś Ci ufa to nie wolno go okłamywać - to po prostu jak najbardziej nie fair wobec tej osoby. W końcu obdarzył Cię czymś tak wielkim, czym jest zaufanie, a zaufanie w tym wieku jest na wagę złota, bo w obecnym świecie dominuje egoizm i zero poszanowania dla ufności drugiego człowieka. Jeśli ktoś jest zbyt ufny wobec wszystkich - dostaje niezłego kopa w tyłek, ponieważ wielu z tych osób, którym zaufał, ma gdzieś jego osobę - liczą się oni sami. Jednym słowem egoiści. Nadęci Własnym Zawyżonym Poczuciem Wartości I Ego Nie Z Tej Ziemii. I w drugą stronę nie możemy zaufać człowiekowi, na którym się zawiedliśmy bądź nas brutalnie okłamał... Taki człowiek nie jest wart naszego zaufania. Bo zaufanie to potężna wiara w kogoś i jego intencje! 
Ok. Tyle na dziś. Jutro napiszę coś o biegach - jak mi poszło i może coś tam jeszcze dodam- tak jak dziś.
Polecam Happysad - Wpuść mnie. Bye!





1 komentarz:

  1. Och, Ty Leniuuchu! :D
    Na prawdę chce Ci się biegać? Szaaacun o.O

    OdpowiedzUsuń

Dziękuje za każdy komentarz! <3
Zawsze się odwdzięczam :3

Obserwatorzy