środa, 31 października 2012

Halloween

Hej! A raczej buuu! Dziś mamy zaszczytny dzień jakim jest halloween. Wow! W mojej szkole były z tej okazji rożne ozdoby, sprzzedawano ciastka i jakieś dzieci poprzebierały się za coś wcale nie strasznego i wpadły na moją geografię i zaczęły nas niby straszyć co polegało na jakimś durnym wyciu. Bardziej mi się z tego śmiać chciało niż płakać, ale ok. Niech im będzie wystraszyłam się na śmierć, dlatego teraz piszę ten post jako zombie, bo ja lubie zombie. A co? Macie coś do tych przecudownych istot? Ja tam je uwielbiam. Szczegolnie w halloween są takie super. Wiedzą, że to ich dzień, więc są nadmiernie aktywne i co chwila jedzą kogoś flaki. Hmm... Taak. Nie ma to jak kochane zombiaki. Nom. Jakoś dziś jestem padnieta, więc za bardzo nie będę się rozpisywać. Dodam kilka fotek związanych z halloween i żegnam. Polecam The Offspring - Turning Into You. Bye!









Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Dziękuje za każdy komentarz! <3
Zawsze się odwdzięczam :3

Obserwatorzy