piątek, 3 sierpnia 2012

Takie tam pierdołki.

Hejo! Dzionek całkiem, całkiem, chociaż nie do końca po mojej myśli, ale nie zawsze mamy to czego chcemy. Niestety. Tak w ogóle to mi się przypomniało, że są igrzyska w Londynie, a ja jeszcze nic o nich nie napisałam. Tak, więc znalazłam temat posta. Wiadomo komu kibicuje - wszystkim reprezentantom Polski bez względu na dziedzine sportu. Jednak pewnie każdy tak ma, że wszystkiego to nie ogląda tylko to co go najbardziej interesuje. I tam na przykład ja dziś sobie obejrzałam relację z zawodów w ujeżdżaniu (konkurencja jeździecka). Chociaż większą przyjemność sprawiają mi konkursy skoków, to mimo wszystko uważam ujeżdżanie za bardzo dostojną i elegancką dziedzinę sportu, o wielu pięknych tradycjach oraz pokazującom harmonię i więź jaka panuje pomiędzy jeźdzcem a koniem. Oprócz tego jest to konkurs, który ukazuje piękno i grację z jaką porusza się wierzchowiec. Bardzo ładne są te zawody. Na dziś to wszystko, ponieważ jakoś tak wyszło, ale jutro postaram się dłużej. Polecam Coldplay - every teardrop is a waterfall.

Goodbye!


Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Dziękuje za każdy komentarz! <3
Zawsze się odwdzięczam :3

Obserwatorzy