niedziela, 22 lipca 2012

Odpoczynek na całego

Hej wszystkim! Wreszcie dostęp do netu i można coś skrobnąć na blogu. Zbyt dużo tego pewnie nie będzie. Odpoczywam sobie od zgiełku miasta lub jak kto woli od nudnej dziury, jakim jest moje kochane miasteczko w innej dziurze, ale moim zdaniem dużo lepszej. Może mniej monotonnej, a może tak myślę przez to górskie powietrze? Hmm... Nie mam pojęcia. Jestem padnięta, ale to nie zmienia faktu, że powinnam coś sensownego napisać. Wróć... może niekoniecznie sensownego, bo o to trudno, ale ciekawego.
Hmm... Nie wiem. Wiecie co? Dajcie mi czas do jutra, muszę się oswoić z nowym otoczeniem i pomyśleć nad tym, co bym mogła tu napisać. Bo wiecie nie pstryknę palcami i nie wpadnę od razu na genialny temat. No i niestety świerszcze, które uporczywie hałasują mi za oknem też tego za mnie nie zrobią. A jutro mam zamiar pozwiedzać okolicę na rowerku. Kurde, tylko tu jest trochę pod górkę... Oj tam da się przeżyć, co nie? :P 
Myślę, że śmiech to zdrowie. Wiem , bardzo nie na temat,ale tak jakoś mi to wpadło teraz do głowy. Może jeszcze coś będzie z tego postu.:D Kiedy się człowiek zacznie śmiać to może zarazić śmiechem wszystkich swoich towarzyszy. Wtedy to już jest masowa głupawka. Najlepsze momenty w życiu są wtedy, kiedy człowiek się śmieje. Nieważne z jakiego powodu, może być i bez powodu lub po prostu z siebie, z czegokolwiek. No może bez przesady. BO dajmy na to jeśli się śmiejemy z jakiejś krzywdy to jest już chore. Ale starajmy się jak najwięcej śmiać z pozytywnych rzeczy. Im więcej śmiechu tym więcej zabawy .
Na koniec polecam Nickelback- Lullaby. Good Night

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Dziękuje za każdy komentarz! <3
Zawsze się odwdzięczam :3

Obserwatorzy