wtorek, 26 czerwca 2012

Takie tam ...

Dziś piszę o takiej porze, a nie innej i za bardzo mi się nie chce, ale pomyślałam, że zdałoby się dać jakiś post. Ludzie! Po co my w ogóle jeszcze do tej szkoły chodzimy? Znaczy zależy jak kto tam nazywa to "chodzenie do szkoły". I tak na lekcjach się już nic nie robi i najbardziej twórczym zajęciem jest granie w kółko i krzyżyk lub państwa-miasta. Takie to urocze są te nasze zajęcia . No. Ale . Można się pocieszać, że już w od piątku będą 2 miesiące wooolnego. Oooo Taaaak! Yeah! No nie wiem co by tu jeszcze napisać. Oo kocham Tymbarka! Tak. I Rock. Ale to już chyba wiecie, więc nie będę was zanudzać. AAA! Mam dla was kwestie do przemyślenia. Wpadłam na to dziś. Otóż wszyscy jesteśmy tej samej rasy, ponieważ człowiek podobno pochodzi z Afryki, jak głosi nasza historia, Afryka kolebką cywilizacji, czyli człowieka. Czyli nie ma białych, murzynów, żółtych itp.tylko jest jedna rasa w różnych odcienach? Aleee byłoby faaajnie. Koniec z rasizmem normalnie. Ok. Porozkminajcie tą moją kwestię, a ja tymczasmem polecam Nickelback - Just for. Good Night!

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Dziękuje za każdy komentarz! <3
Zawsze się odwdzięczam :3

Obserwatorzy