piątek, 11 maja 2012

Urodziny mojego szanownego kolegi!

A więc tak... Dziś mój szanowny kolega, niejaki pan J., który jest w połowie wampirem, a w połowie wilkołakiem ma urodzinki! Starzejemy się niestety. Hahhah. Ale mimo wszystko życzę wszystkiego najlepszego, duuużo zabawy w życiu, szczęścia i udanego żywotu aż do końca. A i żeby ten koniec był jak najdalej , czyli 100 lat, po mojemu xD No wiem, dziwnie trochę te życzenia składam. A i dobrej krwi od dobrego dawcy no i jak najspokojniejszych pełni. Tak. To taki dodatek jeśli chodzi o obyczaje kolegi :D Mam nadzieję, że jakiś melanżyk dziś jest? Hahah. No dobra koniec tych życzeń. Musi Ci tyle niestety wystarczyć.  No i ja myślę, że jednak to zostanie przez niego przeczytane. Bo jak nie to ktoś się pożegna ze swoją główką. Nom.

Teraz trochę o mnie. Powiem jedno ten tydzień zapowiada się masakrycznie. Znaczy ten co będzie. Nom. Próbny z anglika, test z matmy, kartkówka z plastyki, sprawdzian z WOS-u ( jakieś 60 stron -,-) i całoroczna klasóweczka z fizy. Pięknie, prawda? Po prostu ekstra. No ja się pytam, po co mi to wszystko?! Jest koniec roku! Chociaż bym nam nic nie zadawali. Nie! Muszą zadać od groma i jeszcze się naucz tego wszystkiego. No ekstra. 
Dobra koncze, bo się nudzę już i spadam chyba na dworek. Tak. Mam taki nikczemny zamiar wyjścia na dwór. Huehuehuehue! Polecam Nickelback - I don't have! Pa!

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Dziękuje za każdy komentarz! <3
Zawsze się odwdzięczam :3

Obserwatorzy