piątek, 27 kwietnia 2012

A więc jestem... Come back! xD

To come back w tytule to cytat z Titianica . Taa byłam dziś na tym z klasą. Lekcji nie było! Yeah! I po raz 10 (bo chyba tyle razy, o ile nie więcej go oglądałam) nie płakałam na tym jakże ckliwym filmie. Hhaha. Za to się śmiałam i nie mogłam się doczekać, aż ten statek zatonie. A w sumie najbardziej czekałam na to jak się złamie. O taak. Ale nie uważajcie, że jestem bez serca, bo gdyby to nie był tylko film, a rzeczywistość to pewnie bym ryczała. No ale nie jestem do końca do tego przekonana. Ok. Wczoraj było znośnie, ale nie napisałam postu (tak jak zapowiadałam), ponieważ gdyż byłam padnięta do kwadratu. Noom. Ogólnie to mi się nudzi, ale myślę,żeby to zmienić. Jeszcze nie wiem jak, ale jakoś napewno. Taak. A w ogóle co to jest nuda? Nuda jest to zapewne stan, w którym znajduje się człowiek, który nic nie robi lub robi coś co nie daje mu pewnej radości. Tak, więc jeśli wiemy już co to nuda to wiemy także jak można jej zapobiegać. Jeśli wam się nudzi to najlepiej zacznijcie robić coś co sprawia wam radość. Posłuchajcie muzy, porysujcie, wyjdźcie z przyjaciółmi gdzieś, idźcie na rower, rolki lub coś w tym stylu, poczytajcie książke lub cokolwiek co wprawia was w dobry humor. Nom. To na tyle. 
Przypomniało mi się coś. Życzę szybkiego powrotu do zdrowia mojemu szanownemu koledze J. który miał dość przykry wypadek. Ty wariacie xD Polecam dziś Adeliatas Way - Scream. ^^

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Dziękuje za każdy komentarz! <3
Zawsze się odwdzięczam :3

Obserwatorzy