środa, 25 kwietnia 2012

Trolololo

Hmm... Nie tylko mój blog ma nowy wygląd. Hhaha.Nie tylko. Ehh... Jutro do szpitala. Blee, aż mi się żyć nie chce, jak pomyślę, że mam jutro jechać do Łodzi do szpital. No coż... Niestety trzeba . Dziś napiszę baaardzo mało, iż ponieważ nie mam weny,pomysłu, ani nic w ten deseń. Tak. I w dodatku pada mi bateria w laptopie i nie chce mi się go podłączać. No więc... Hmm... Dobra. Nie chce mi się. Nic. Myśleć. Pisać. Jechać jutro do tego szpitala, ani podłączać kompa. Dupa. Nic dziś nie pisze. Oprócz tego co już napisałam. Inteligentnie. Nic nie pisze, a jednak. Nakręciłam się. No ja nie mogę, co za głupota... Przypomina mi się mój jeden post... Taak. Mój inteligentny monolog skierowany do samej siebie. Może niektórzy go czytali, ale większość pewnie nie. Trudno się mówi. Dobra kończę te wypociny bez celu i jakiegokolwiek sensu. Polecam dziś 3 Doors Down - Better Life. Pa! Trolololo.
Ps. Jutro być może posta nie być ( będę padnięta po szpitalu i fizycznie i psychicznie).

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Dziękuje za każdy komentarz! <3
Zawsze się odwdzięczam :3

Obserwatorzy