poniedziałek, 23 kwietnia 2012

Nie ma to, jak światowy dzień książki.

Witam ponownie! Powróciłam no łono mojego bloga po bardzo przyjemnym weekendzie. Dzis poniedziałek, wcale nie taki zły, ale mógłby być duużo lepszy. Światowy dzień książki jest dziś właśnie i z tej okazji poszłam do biblioteki i wypożyczyłam jak zwykle 6 książek. Tak. To u mnie normalne. Kocham czytać książki. A zaraz po bibliotece poszłam na rolki. Sama. Wróć. Nie sama bo z MP3 i moją kochaną rockową playlistą. Tsa. Kocham jeździć na rolkach, kocham książki i kocham muzykę. A teraz zamierzam pograć w simsy. Kolejne zajęcie, które baaardzo lubię. Zrobiłam sobie dziś taki mój dzień. Nawet teraz na blogu piszę o sobie. No nic. W końcu każdy z nas jest egoistą w pewnym stopniu ( pisałam o tym kilka postów wcześniej). Nie wiem co jeszcze moge napisać. I tak wiem, że nikt tego praktycznie nie czyta, ale miło jest sobie popisać o niczym i o wszystkim na swoim nienormalnym blogu. I chyba po to właśnie większość ludzi zakłada bloga, zeby sobie popisać o swoim życiu, o sprawach, które nas intrygują, ciekawią, bulwersują itp. Tak. Jeśli na początku nie wiemy po co zakładamy bloga, to z czasem dostrzegam jego funkcje w naszym życiu. Tak jak właśnie dziś ja to dostrzegłam. I tym bym zakończyła mój dzisiejszy wywód.
Polecam jeszcze na koniec Three Days Grace - Animal I have become. Bye!
Ps. Życzę powodzenia trzecioklasistom na egzaminach. Szczególnie mojej przyjaciółce pannie K. <3

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Dziękuje za każdy komentarz! <3
Zawsze się odwdzięczam :3

Obserwatorzy