wtorek, 13 marca 2012

Już jestem -> mój ulubiony zwrot

Tak kurde macie prawo być lekko obrażeni na mnie bo wczoraj nie zaszczyciłam was ani jednym słówkiem, ale wybaczcie mam bardzo zawalony tydzień. Jestem lekko przymulona. Zresztą nie obiecałam wam, że codziennie będę tu pisać wam litanie. Powiedziałam o tym na samym początku. Więc proszę mi tu niczego nie wytykać. Dziś napiszę trochę o tym kim jesteśmy. Tak mówiąc w wielkim skrócie.

Ludzie słuchajcie! Każdego człowieka, którego poznajemy zazwyczaj mierzymy wzrokiem i określamy jak to on nie wygląda. Brzydki czyli głupi, ładny czyli fajny itp. Nie można tak oceniać ludzi. To jest powieszchowne i puste. W człowieku najważniejsze jest to co ma w środku. I nie chodzi mi bynajmniej o narządy wewnętrzne typu: nerka, płuco itp. Chodzi mi o wszystkie wartości samego człowieka. Takie jak jego charakter, jego hobby itp. Bo jeśli ludzie oceniali by się wyłączenie po wyglądzie to całe nasze społeczeństwo zamieniło by się w jedno wielkie Top Model. No serio mówię. No zresztą co ja wam będę tu pisać, chyba wszyscy dobrze  o tym wiecie. Mam przynajmniej taką nadzieje. 
Możliwe, że jutro czasu nie będę miała, więc napiszę dopiero w czwartek. Polecam Kings Of Leon - Use Somebody. Pozdrawiam! Pa!

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Dziękuje za każdy komentarz! <3
Zawsze się odwdzięczam :3

Obserwatorzy