środa, 7 marca 2012

Jutro czy dziś co za różnica?

Tak. No to ten dzień był fajny, udany i spoko i bardzo na miejscu. Było spotkanie z moją drogą panną G. Był smiech, było ogrnianie mnie. Jak zwykle zresztą. Ale tak w ogóle to chciałam dziś napisać o tym co będzie jutro. Mianowicie jutro 8.03.2012 jest dzień kobiet. A ponieważ jako przedstawicielka tej płci wzięłam sobie do serca ten fakt i pragnę zaapelować do wszystkich osobników płci przeciwnej, by pamiętali o nas wrażliwych, delikatnych i jak ważnych dla wszystkich stworzeniach - kobietach. Faceci pamiętajcie o nas, a w szczególności o kobietach, które są dla was najważniejsze. Więc podarujcie nam coś ślicznego, pachnącego, ładnego, kolorowego, coś co jest miłe dla kobiet. Byle to by nie był mop, garnek lub coś w ten deseń, ok? To taka rada ode mnie na przyszłość xD 

Nom to na tyle dziś. Wiem krótko, ale jakoś nie wiem co mam jeszcze napisać. Polecam oczywiście Linkin Park- Numb! Stara piosenka, ale jedna z moich ulubionych. Paaa!

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Dziękuje za każdy komentarz! <3
Zawsze się odwdzięczam :3

Obserwatorzy