wtorek, 28 lutego 2012

Krótko nie znaczy źle

Taa. To dziś bardzo krótka notka, iż ponieważ Kasia czasu nie ma. Niestety bywa i tak. Cholera. Jutro sprawdzian z bio. I co jeszcze może wymyślą, żebysmy może napisali 500 kartkówek, przeczytali 100 lektur podobnych treścią i objętością krzyżaków i jeszcze odrobili 15001900 prac domowych na następny dzień?! Chcę tylko przypomnieć, że uczniowie też są ludźmi i mają prawo do odpoczynku. Nom okej o szkole to tyle. A tak ogólnie. To nie wiem. Ludzie bywają dziwni. No ale okej. Bywają dziwni, głupi, mądrzy, nienormalni (czyli np. ja) i jeszcze inni. Nom. Ale ludzie zwykle dostrzegają tylko to co dotyczy ich samych. Powiem wprost Każdy Człowiek Na Ziemi Jest W Pewnym Stopniu Egoistą. No ale czy nie mam racji?! Powiedzcie kto w ogóle nie myśli o sobie, o swoich bliskich i ogólnie o rzeczach, ktore dotyczą jego osoby?! No kto?! Nikt. Wszyscy jesteśmy egoistami. Tyle ,że jedni w mniejszym stopniu, a inni w większym. Ale wszyscy i tak myślą o sobie w pewnej mierze. Nom. Dlatego jest jak jest teraz na tym świecie. Witaj XXI wieku! Wieku egoizmu! Taaa. Nasz wiek jest ekstra super piękny... To  przez ludzki egoizm jest tyle problemów. Głód, wojny, ginące gatunki, nietóre katastrofy naturalne itp. Nie wiem czy zdawaliście sobie z tego wcześniej sprawę, dlatego wam to mówię. Nom. Ja też jestem egoistką, no i co z tego? Każdy w końcu jest egoistą.

Trochę jednak dłużej napisałam niż zamierzałam. Ale w sumie to nawet lepiej. Dobra kończę. Polecam Adelites Way - Sick. Gute Nacht! 

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Dziękuje za każdy komentarz! <3
Zawsze się odwdzięczam :3

Obserwatorzy