wtorek, 21 stycznia 2014

Bo dziadkowie są ważni

Hej. Dzisiaj będzie post o ... naszych babciach i dziadkach! Jak wiecie dziś i jutro obchodzimy Dzień Babci (21.01) i Dzień Dziadka ( 22.01). Właśnie w tym czasie powinniśmy uświadomić sobie, jak ważne są dla nas te osoby. Chociaż na co dzień nie zdajemy sobie z tego sprawy, to jednak w ważnych chwilach to Oni są dla nas podporą i opoką. Pewnie, czasami irytują nas swoim zachowaniem, jak choćby niewiedza w pewnych sprawach, zmuszanie do jedzenia, czy choćby staroświeckie poglądy. Ale pomyślmy, czy to nie to co w nich także tak bardzo kochamy? Czyż nasi dziadkowie nie łączą nas w pewien sposób z dużo bardziej odległą przeszłością, niż nasi rodzice? Czy to nie oni wiedzą wszystko na temat naszej rodziny? Tak to oni. A co się stanie , kiedy zabraknie naszych ukochanych dziadków? Z doświadczenia mogę powiedzieć, że jest to duży ból , jednak na zawsze zostają w naszych sercach. Ma się wrażenie , że nadal gdzieś nad nami czuwają i kibicują nam , by życie nas nie pokonało zbyt szybko. 
To tyle, wiem, że mało, ale za późno zabrałam się za ten post. Jednak myślę, że przekazałam to co chciałam najbardziej w tych kilku zdaniach. Na koniec chcę wam tylko powiedzieć: Pamiętajcie o złożeniu życzeń swoim staruszkom! Na pewno się ucieszą! 
Polecam One Republic - Apologize
Bye!

5 komentarzy:

  1. jaa wczoraj odwiedziłam moich dziadków <3
    klaudmen.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  2. ja dziadków juz nie mam, ale na cmentarz poszlam, za to babcie sie ucieszyly bardzo z prezentów :D

    OdpowiedzUsuń
  3. Ja mam tylko babcie, ale niestety mieszka daleko ;c
    Ale oczywiście nie zapomniałam o telefonie do niej ;)

    OdpowiedzUsuń
  4. ja mam dwie babcie i dziadzia,ale jedna mieszka za granica a druga jest bardzo chora:( a dziadzio też wiekowy i też troszke chory no ale kochani sa<3

    OdpowiedzUsuń
  5. Trzeba nacieszyć się nimi tyle ile się da, bo z czasem może być już za późno <3

    OdpowiedzUsuń

Dziękuje za każdy komentarz! <3
Zawsze się odwdzięczam :3

Obserwatorzy