wtorek, 31 grudnia 2013

I znowu o rok starsi...

Hej. Jak co roku dochodzi do takiego specyficznego dnia jakim jest sylwester, dzięki któremu możemy świętować koniec roku i początek nowego . Dobra, piszę szybko bo zaraz wybieram się do przyjaciółki właśnie w tym celu. Po pierwsze chciałabym wam życzyć szampańskiej zabawy w dobrym towarzystwie podczas tego magicznego wieczoru, a także by ten nadchodzący rok 2014 był dla was rokiem owocnym w różnego rodzaju sukcesy, a każda porażka, niech was nie dołuje , ale wzmacnia!



Jeszcze chciałam was serdecznie zachęcić do spisania listy postanowień noworocznych. Niektórzy pomyślą zapewne, że to bezsensu jest, ale właśnie jest odwrotnie. Ja traktuje to jako próbę pracy nad sobą, nad własnym charakterem i umiejętnościami . Tak, więc naprawdę polecam wam zastanowić się, jakie wy moglibyście mieć postanowienia noworoczne. Ja już mam nową listę i starą całą spełniłam :D Jak ja mogę i potrafię to i wy dacie radę ! 

mała_tymbarkocholiczka


Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Dziękuje za każdy komentarz! <3
Zawsze się odwdzięczam :3

Obserwatorzy