piątek, 13 grudnia 2013

Charytatywnie

Hej. Wróciłam tak na chwilę, może dwie, więc nie przywiązujcie się do moich "regularnych" notek. Zresztą to jest teraz najmniej istotne. Chcę tego bloga wykorzystać aktualnie aby pomóc zwierzętom, a w sumie zachęcić was  do pomocy :) Dzisiaj po raz pierwszy nakarmiłam zwierzaka ze schroniska, mianowicie 14-letniego Odysa , którego opis pozwolę sobie wziąć prosto ze strony  schroniska w Korabiewicach .
A oto krótka historia Odysa:
" W schronisku od 5 lat. Odys jest bardzo towarzyski. Był koniem rekreacyjnym w szkółce jeździeckiej. Zestarzał się, zakulał i został oddany razem z innymi kulawymi końmi do schroniska. Jest bardzo towarzyskim koniem. On pierwszy przychodzi, żeby przywitać wolontariuszy."
Czemu wybrałam akurat Odysa? Może dlatego, że kocham konie? Ale w schronisku jest ich więcej. To może dlatego, że nieważne tak naprawdę jaki Odys jest, ale ważne jest to, że potrzebuje pomocy , której ja mogę mu udzielić. A jak to zrobiłam? Najprościej jak się da: wysłałam sms za 1,22 i otrzymałam kod , który wpisałam na stronie schroniska i w ten oto sposób jeden z podopiecznych został przeze mnie wsparty finansowo. Zamierzam to powtórzyć jeszcze nie raz. Następnym razem może wesprę inne zwierzę? W końcu każdemu jest potrzebna pomoc! Dlatego zachęcam was do tej bardzo prostej i nie wymagającej od nas zbyt wiele formy wsparcia i pomocy dla zwierząt ze schroniska w Korabiewicach! My nic na tym nie stracimy , a los tych biednych istot poprawi się , jeśli więcej ludzi będzie pomagać! Pamiętajcie , że idzie zima, a to dla wszystkich schronisk ciężki czas, więc jeśli macie w pobliżu jakieś schronisko to nie wahajcie się  zorganizować zbiórki w szkole, czy po prostu zanieś kilka ciepłych koców i kupić worek karmy dla waszego schroniska, albo tak jak wysłać sms i mieć świadomość, że zrobiło się dobry uczynek !
Dziękuje za uwagę!
Polecam Madina Lake- Never Take Us Alive.
Bye!

http://schronisko.info.pl/images/stories/virtuemart/product/dsc00042.jpg

Odys <3

5 komentarzy:

  1. Na początku myślałam, że będzie chodziło o pieska :o
    Widzę, że jest tu ktoś z ciepłym serduszkiem, mrr <3

    OdpowiedzUsuń
  2. Jeżdżę konno, a przy mojej stajni prowadzony jest azyl dla psów.
    Czas wysyłać SMSy :D

    OdpowiedzUsuń
  3. u mnie robią w szkole zbiorke, oczywiscie sie dorzucilam :D

    OdpowiedzUsuń
  4. Fajnie, że bierzesz udział :)

    OdpowiedzUsuń

Dziękuje za każdy komentarz! <3
Zawsze się odwdzięczam :3

Obserwatorzy