piątek, 10 maja 2013

Work.Fun. Help.

Hej. Dzisiaj piątek - ukochany dzień tygodnia. Jutro wreszcie weekend. Ale czy sobie odpocznę? Może coś tam , ale ogólnie czeka mnie jeszcze trochę nauki. Projekt na edb, nauka na poprawy z fizyki ( 3 sprawdziany , kazdy muszę napisac na 5 o.O mission impossible) i takie tam pierdoły. A ja już przez chwilę myślałam, że nie będę musiała już nic się więcej uczyć.  No, ale przeliczyłam się. W ogóle dziś miałam warsztaty plastyczne z dziećmi niepełnosprawnymi w ramach szkolnego wolontariatu. Uwielbiam takie akcje, gdzie mogę bezinteresownie pomagać innym. Mam sama przy tym sporo zabawy, a oprócz tego dzieciaki też świetnie bawią się z nami wolontariuszami. To takie miłe  spotkania w niezbyt licznej grupie, gdzie zazwyczaj każdy z wolontariuszów ma swojego podopiecznego i razem tworzy cuda na papierze. Aktualnie przerabiamy origami płaskie. Fajna zabawa i takie relaksujące , odprężające zajęcie na koniec tygodnia. Oprócz warsztatów plastycznych z dziećmi niepełnosprawnymi, organizujemy też inne akcje. Na przykład brałam udział w pardzie wolontariuszy, zbiórce żywności, czy też pomagałam schronisku dla zwierząt w naszym mieście. Obchodziliśmy też tydzień wolontariuszy, gdzie było wiele różnych akcji z udziałem wolontariatu. Ogólnie polecam wszystkim , którzy chcą pomagać i dawać coś od siebie innym ludziom , aby dołączyli do czegoś takiego jak wolontariat. Świetna sprawa. Trochę ciężkiej pracy, przy ktorej jest często dużo zbawy i śmiechu, a w zamian możemy cieszyć się szczęściem innych ludzi, czy zwierząt, którym w pewien sposób pomogliśmy. Gdyby nie wolontariusze na całym świecie , ludzkość pogrążyła by się całkowicie. Bo wśród tych egoistycznych istot, jakimi jesteśmy, znajduje się wiele osób, które chcą pomagać bezinteresownie osobom, które potrzebują wsparcia. Co by się działo z dziećmi głodującymi w Afryce, gdyby nie istnieli wolontariusze niosący im pomoc? Zapewne by poumierały w brudzie i nędzy z głodu i pragnienia. Przykra perpspektywa. Ale dobrzy ludzie, udają się do Afryki , by pomagać tym dzieciom. Zawożą żywność, budują studnie z dostępem czystej , świeżej wody, uczą, chcą by żyło im się jak najlepiej w takich warunkach w jakich zmuszone są istnieć. Albo biedne zwierzęta w przepelnionych schroniskach. Gdyby nie wolontariusze, te zwierzaki poumierałby chyba z braku miłości. A gdy jest kilkanaście wolontariuszy to każde zwierzę ma zapewnione takiego towarzysza , który od czasu do czasu wyjdzie z nim na spacer i się pobawi , i taki np. piesek nie będzie skazany na wieczne tkwienie w swym ciasnym boksie.

Co myślicie na temat wolontariuszy? Jak dla mnie ( pomijając, że sama nim jestem xD) wolotariusz to osoba o dobrym sercu, która wie, że na świecie nie żyje tylko ona jedna i że istnieje wiele osób/zwierząt, które potrzebują jej pomcy, wsparcia i wie, że jest w stanie im pomóc. Może nie wszystkim, ale części z nich tak. Dla wolontariuszy liczy się najbardziej szczęście innych, bo dzięki temu sami mogą być w pełni zadowoleni ze swego życia, które było docenione przez osoby, którym pomogli.
Polecam One Ok Rock - (You Can Do) Everything.
Bye!


Work


Fun


Help





8 komentarzy:

  1. Ja zawsze chcialam byc wolontariuszką, ale nie wiem czy to cos dla mnie ^^

    OdpowiedzUsuń
  2. bardzo cenię sobie wolontariuszy , mam nadzieję ,że kiedyś też będę mogła zostać wolontariuszką ,oczywiście jeśli się nadaję :)

    OdpowiedzUsuń
  3. mam nadzieje ze napiszesz na 5 :)
    ja bym chciala byc wolontariuszka :)

    OdpowiedzUsuń
  4. wolontariuszką zawsze chciałam być będąc dzieckiem! Teraz nie mam za bardzo do tego zdrowia..

    życze Ci abyś pomagała wszystkim potrzebującym!

    OdpowiedzUsuń
  5. Ja wysyłam kartki do fundacji;]

    OdpowiedzUsuń
  6. Wolontariuszką zawsze chciałam być, patrzeć na uśmiech ludzi, którym pomagam, ale niestety nie wyszło :(

    OdpowiedzUsuń
  7. Zawsze chciałam być wolontariuszką. Ale mi nie wyszło.
    Obserwuje i komentuję.
    http://wizia-wiziaa.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń

Dziękuje za każdy komentarz! <3
Zawsze się odwdzięczam :3

Obserwatorzy