sobota, 27 kwietnia 2013

Jak ja lubię takie dni!

Hej. Wczoraj nie napisałam, bo byłam lekko padnięta. Rano tylko 3 lekcje, potem pizza z klasą , na chwilę do domu i na warsztaty. Robiliśmy z dzieciakami płaskie origami o tematyce wiosennej. Po 2 godzinach , poszłam z Olą się przejść. Po drodze do domu spotkałam Kasię i się z nią trochę zagadałam, więc do domu wracałm w sumie 2 godziny xD Nie miałam już później w ogóle siły . A w ogóle to miałam gości, więc też czasu nie miałam, żeby coś tam napisać. Dziś byłam na mieście rano i kupiłam sobie bokserkę i szorty już na lato. A po południu wyruszyłam z Gabi na rowerki i miałyśmy kilka przygód, a przy okazji jeszcze zmokłyśmy xD Ale fajnie było. Dziś napiszę o tym, jak dobrze jest człowiekowi, kiedy spędzi fajnie dzień. Chyba każdy z was się ze mną zgodzi, że kiedy ma się aktywny i całkiem przyjemny dzionek , to od razu ma się też więcej chęci do zrobienia czegokolwiek i posiada się takie poczucie dobrego wykorzystania danego sobie czasu. Ja lubię takie dni. Mam wtedy dużo lepszy humor i czuję, że żyje i jestem potrzebna. To jest bardzo zdrowe. Spotykać się z ludźmi, dużo czasu spędzać na świeżym powietrzu, bawić się i śmiać. Po prostu korzystać z tego, że jest się jeszcze młodym i ma się czas na takie sprawy. Bo z czasem , takich chwil  do wykorzystania jest coraz mniej. Jednak to nie znaczy, że nie ma ich wcale. Kiedy ma się już własną rodzinę,to zamiast wspólnego oglądania telewizji w weekend lepiej wybrać się na spacer do lasu/parku, pójść do kina, wyruszyć na rowerki lub poszukać jakichś atrakcji oferowanych przez miasto. Od razu dzień staje się weselszy. Przed nami długi weekend, majówka, trzeba ten czas jak najlepiej wykorzystać !!! :D

Polecam   One Ok Rock- Pierce.
Bye!

















5 komentarzy:

Dziękuje za każdy komentarz! <3
Zawsze się odwdzięczam :3

Obserwatorzy