niedziela, 20 stycznia 2013

Zimna niedziela

Hej. Byłam z Gabi na spacerze i zmarzłam, ale kocyk i ciepła herbatka powoli działają. Jedyne co mnie nie cieszy, to , że właśnie teraz powinnam się uczyć historii jeśli chcę napisać jakoś jutrzejszą kartkówkę. Ale jak widać mi się nie chce. 

Życie bywa dziwne. Ale chyba takie musi już być. Może jest takie , bo otaczją nas różni ludzie. Niektórzy z nich pewnie są lekko dziwni, ale też bywają tacy którzy są strasznie zmienni. To właśnie oni, powodują, że nasze życie jest takie dziwne , zmienne i nieprzywidywalne. Czasami w pozytywny sposób, a czasami w ten bardziej negatywny. Tak naprawdę to nasze życie, to jak nim pokierujemy zależy nie tylko od nas, ale także od otaczających nas bliskich i tych mniej bliskich osób. Nie tylko my składamy się na nasze życie. Jeśli ktoś tak myśli to jest wielkim egoistom. Fakt: Jest to nasze życie, ale nie tylko my nim żyjemy. Osoby , którym nas zależy czasmi bardziej są obecne w naszym życiu niż się nam wydaje.
To na tyle dziś. Jakoś mi chyba ta notka nie wyszła. Dodam jeszcze cudowny cover piosenki Paradise :

<3
Bye!
ps.polecam Nickelback - Bottoms Up! 


Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Dziękuje za każdy komentarz! <3
Zawsze się odwdzięczam :3

Obserwatorzy