sobota, 5 stycznia 2013

Liebster Award

Hej. Właśnie się dowiedziałam, że zostałam nominowana do Liebster Award. Zasady są takie :

"Nominacja do Liebster Award jest otrzymywana od innego blogera w ramach uznania za „dobrze wykonaną robotę” Jest przyznawana dla blogów o mniejszej liczbie obserwatorów, więc daje możliwość ich rozpowszechnienia. Po odebraniu nagrody należy odpowiedzieć na 11 pytań otrzymanych od osoby, która Cię nominowała. Następnie Ty nominujesz 11 osób (informujesz ich o tym) oraz zadajesz im 11 pytań. Nie wolno nominować bloga, który Cię nominował.”

Ten post całkowicie poświęca właśnie temu zaszczytowi.

Mnie nominowała martyśka :** - dziękuje!
A oto pytania i odpowiedzi:

1.Masz jakiś ulubiony zespół. Jeśli tak to jaki .?
Lubię wiele zespołów. Jednak takim ulubionym jest chyba Nickelback.

 2.Lubisz czytać książki jakie są twoje ulubione .?


Kocham czytać książki.  Seria Heartland Lauren Brooke, wszystkie Pamiętniki Księżniczki - Meg Cabot (ona wogóle pisze super książki), Pamiętnik narkomanki Barbary Rosiek, saga Harry Potter - J.K.Rowling oraz Inni Ewy Dragi. 

3.Czy lubisz Święta Bożego Narodzenia .?
Tak. Kiedyś może bardziej ich wyczekiwałam niż teraz, ale jednak nadal je lubię.

 4. Co sprawia, że na twojej twarzy pojawia się uśmiech .?
Ulubiona piosenka, którą usłyszę przez przypadek,  jak ktoś mówi mi coś miłego i kiedy skończę coś , co musiałam długo tworzyć i włożyłam w to dużo swojej siły i czasu.

5.Czego nie lubisz robić .?
Uczyć się na siłę , marnować czas i patrzeć jak ludzie znęcają się nad zwierzętami.

6. Jakiej muzyki lubisz słuchać .?
Uwielbiam rock.

7.Lubisz chodzić do szkoły .? Uzasadnij
I tak i nie. To zależy. Lubię, bo spotykam ludzi, z którymi lubię pogadać i pośmiać się. A nie lubię z powodu  ocen,sprawdzianów, kartkówek i często gęsto duszenia się w klasie podczas, gdy pogoda, aż się prosi by ją wykorzytać i spędzić ten czas na dworzu :D

8.Komu ufasz najbardziej .?
Tak szczerze to nikomu do końca  nie można ufać, ale chyba mojej najlepszej przyjaciółce i mojej mamie.

9. Jakie masz zainteresowania .?
Interesuje się trochę fotografią, zwierzętami, historią,podróżami, ze sportów to jazdą konną i biegami, a do tego wszystkiego po trochu.

10. Kto jest dla Ciebie najbliższy .?
Hmm... Chyba moja najlepsza przyjaciółka. To jej zawsze mogę wszystko powiedzieć.

11.Czytasz jakiś czasopisma.? Jakie .?
Czasopisama czytam dość rzadko. Wolę je oglądać, np. Glamur,Avanti i tego typu .

Ps. Dodam jeszcze za trochę post o tym kogo nominowałam i z moimi pytaniami.



Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Dziękuje za każdy komentarz! <3
Zawsze się odwdzięczam :3

Obserwatorzy