piątek, 11 stycznia 2013

Jest taki dzień... Piątek!

Hej. Czy wszyscy tak jak ja lubią piątki? Bo ja je wprost uwielbiam. Nie mam jakichś konkretnych planów na ten post. Ale postaram się o czymś napisać. Już wiem.

Ostatnio zaczęłam grać w świetną grę na facebook'u : Songpop. Może niektórzy z was słyszeli o niej albo w nią grali? Bo według mnie warto w nią grać. Jest świetna, kiedy nie masz co robić i zabija Ci czas. Poza tym sprawdza jak dobrze znasz piosenki i czy potrafisz je szybko rozpoznać. Są różne playlisty, np. Classic Rock, 2000's Rock, Today Hits, albo Modern Rap. Im więcej i dłużej się w nią gra tym lepiej nam idzie. W tej grze liczy się refleks oraz kojarzenie piosenek, ich tytułów i wykonawców. Co jest jeszcze dużym plusem? Ponieważ działa ona przez facebook'a to to, że można grać ze znajomymi. A także i z ludźmi z różnych zakątków Polski :D  To naprawdę fajna gra i gorąco ją polecam wszystkim tym, którzy lubią muzykę i małą rywalizację.
Polecam AC/DC- For Those About To Rock








Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Dziękuje za każdy komentarz! <3
Zawsze się odwdzięczam :3

Obserwatorzy