czwartek, 27 grudnia 2012

Oh the rain!

Hej. Jak widać w tytule i za oknami co poniektórych z was - pada deszcz. Mimo to spotkałam się dziś z Gabi, która w końcu poddała się pogodzie i wpadłyśmy do mnie. Trochę się pośmiałyśmy, a potem musiała wracać. Dziś też lekko mi odbiło, ale to nieistotne w tej chwili. No  nieważne . Jak obiecałam wczroaj dziś wstawiam zdjęcie mojej czapki ( dokładniej mnie w tejże czapce) :

Tak wiem. Zła kamerkowa jakość daje lekko w kość. No, ale jakoś nie chciało mi się robić samojebki aparatem. Jak widać czapka jest tak sobie widoczna, ale jakoś ją widać, a to bardzo ważne, żeby było ją jakoś widać. Taa... Piszę bezsensu, ale to moja odwieczna wada. Ważne, że pisze. Bo gdybym przejmowała się tym, że czasami (dobra dość często) pisze jakbym nie miała piątej klepki to ten blog by już dawno przestał funkcjonować. A szkoda, bo się do niego bardzo przyzwyczaiłam. Ok. Będę kończyć. Idę sobie oglądać TVD <3 Jak się  nudzę zawsze musze coś obejrzec, a Pamiętniki Wampirów są idealne na takie sprawy. Polecam jeszcze Mumford & Sons - I will wait. Bye!

1 komentarz:

Dziękuje za każdy komentarz! <3
Zawsze się odwdzięczam :3

Obserwatorzy