poniedziałek, 22 października 2012

Nie mam siły...

Hej. Jestem padnięta, wykończona, zmęczona i tym podobne przymiotniki pasują do opisu mego kiepskiego stanu. Otóż wszytsko to spowodowane jest prawie 2 godzinną mszą , na której musiałam cały czas stać na baczność, gdyż ponieważ iż mam zaszczyt być w poczcie sztandarowym mojej drogiej szkoły... I do tego musiałam wyjść skromnie ubrana na zimno i tam stać dodatkowo jakieś 20 minut, bo oczywiście musieli składać kiwaty pod pomnikiem. Normalnie masakra. Za takie coś powinni nam płacić. Z wiadamych powodów dzisiejszy mój wywód w tym jakże zacnym miejscu, będzie krótki i bardzo mało znaczący. Tak więc polecam Red Hot Chilli Peppers - Otherside. Bye!






Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Dziękuje za każdy komentarz! <3
Zawsze się odwdzięczam :3

Obserwatorzy