piątek, 17 lutego 2012

Coś na początek

Dziś postanowiłam założyć bloga... Taa... I nie wiem, czy to dobry, czy może nie najlepszy pomysł, ale to się stało. Zalożyłam tego oto bloga i stał się on namacalnym dowodem tego,że czemuś ma on służyć. Jeszcze nie wiem czemu, ale to tylk szczegół. Kompletnie nieważny drobiazg. Tak szczerze? Jutro mam urodziny  i jakoś nie cieszą mnie już tak bardzo, jak wtedy gdy miałam 5 lat. Przynajmniej spędze je w towarzystwie moich przyjaciół, a nie jakichś fałszywych i zdradliwych ludziów. Nom. Na koniec pościka tego polecę tylko jakąś nutę. Three Days Grace <TDG> - I hate everything about you ... No to było miło, ale ja spadam! Żegnam, może napisze coś jutro, a może dopiero za 5 dni lub za miesiąc, kto wie? Dobranoc!





1 komentarz:

  1. Ważne że ma się z kim spędzać urodzin. Ja chyba w tym roku sobie odpuszczę, bo i tak jak przychodzi co do czego to wszyscy dają ciała na całej linii

    OdpowiedzUsuń

Dziękuje za każdy komentarz! <3
Zawsze się odwdzięczam :3

Obserwatorzy