niedziela, 30 marca 2014

Wonderfull weekend

Hej. Weekend miałam niezmiernie udany. Piękna pogoda, jakby nie patrzeć wolne od piątku, gdyż miałam wycieczkę do Wawy. Żyć nie umierać. Wczoraj byłam w schronisku dla zwierząt w moim mieście. W jakim celu? Chciałam się dowiedzieć więcej na temat wolontariatu. Wolontariuszem niestety można być dopiero po 18 , ale wcześniej można przyjeżdżać z opiekunem. Dlatego namówię dziadka lub babcię ( moi rodzice czasu nie mają ) i będę jeździć wyprowadzać psiaki ze schroniska. A zacznę to robić już od czerwca, gdyż wtedy moja przyjaciółka, która także chce pomagać, będzie miała już 18 lat. A za niecały rok i ja będę mogła zostać wolontariuszem! Czemu podjęłam taką decyzję? Stwierdziłam , że już teraz chcę pomagać zwierzętom i bezpośrednio widzieć efekty mojego wysiłku. Owszem mogę wysyłać sms, podpisywać petycje, nagłaśniać różne akcje na blogu i fejsie, ale nie mam tego poczucia , że to coś naprawdę pomogło. A tak wystarczy wyjść na spacer z psem i zobaczyć , jaką sprawia mu to radochę. To największa nagroda , jaką można dostać od psa. Widzieć, że jest szczęśliwy dzięki nam. To taki realny, prawdziwy sposób pomagania zwierzętom , taki którego skutki odczuwam od razu i mam pewność , że to coś daje dobrego. Zachęcam was abyście pomagali w schronisku. Powoli zbliżają się wakacje i jeśli szukacie zajęcia na wypełnienie wolnego czasu , to to jest fantastyczna forma na spędzenie wakacji.
Polecam Arctic Monkeys -
 Why'd You Only Call Me When You're High?





1 komentarz:

Dziękuje za każdy komentarz! <3
Zawsze się odwdzięczam :3

Obserwatorzy