czwartek, 30 maja 2013

Hard work before me

Hej. Wiem, dawno temu  opublikowałam ostatniego posta, ale miałam dość sporo nauki. Koniec roku i tak dalej. Nadal mam jeszcze masę roboty - nic mniej niż wcześniej, więc uprzedzam , że raczej w tygodniu nie bardzo będę pisać, chyba, że jakimś cudem znajdę chwilę czasu i przede wszystkim siły na napisanie czegokolwiek. No mniejsza o to. Wiecie, jak przyjemnie się czuję znowu tu pisząc dla was, dla mnie, dla własnej ambicji. Moje palce kochają tak gwałtownie stukać o klawiature w przypływie nagłego potoku słów pojawiających się w mej głowie. Hyhy, lubię to :D Dobra. Dziś na temat wybrałam ciężką pracę. Wiem, trochę głupio, że na długi weekend będę wam truć o pracy. Ale jak to się mówi: Bez pracy nie ma kołaczy. Otóż to. I właśnie o tym głównie będę się rozwodzić w moim zacnym poście. Każdy, przynajmniej tak zakładam, chciałby coś osiągnąć w życiu. Nieważne, czy to na tle zawodowym, czy też może bardziej duchowym, albo jeszcze innym. Aby osiągnąć jakikolwiek cel potrzebna jest nasza praca, nasz wysiłek i poświęcenie. Ten świat tak właśnie funkcjonuje, że jeśli się czegoś nie zrobi , to samo się nie zrobi. Ani raczej nikt nie zrobi tego za nas. Przynajmniej jeśli chodzi o takie nasze osobiste cele. Tak, więc potrzeba wiele wysiłku, samozapracia i cierpliwość, żeby coś naprawdę osiągnąć. Weźmy na przykład, że ktoś chce zostać świetnym lekarzem. Najpierw musi pilnie się uczyć już od podstawówki, później czeka go wytężona praca na studiach, a po latach solidnego wykonywania swego zawodu dopiero może uzyskać miano dobrego lekarza. Taki człowiek musi się ciągle rozwijać, a nie spocząć na  laurach. Nie można żyć w przekonaniu, że jak się jest już tym lekarzem to od razu jest się dobrym lekarzem. To bzdura. Jeśli ktoś tak myśli to nie powinnien zostawać  lekarzem. Albo z innej paki. Ktoś chce schudnąć. To nie łatwa sprawa. Niektórzy myślą: Głodówka przez ileś tam dni, tygodni i efekt jojo będzie tylko nikłym wspomnieniem. Bzdura. Głodówka to najgłupsza czynność, jaką może podjąć osoba odchudzająca się. Wiadomo warto ograniczyć jedzenie, jeść zdrowo i regularnie, bez pustych kalorii, dużo warzyw i owoców itp. , ale oprócz tego podjąć trening naszego ciała. A to duży wysiłek. Osoba odchudzająca się musi wykazać się dyscypliną, systematycznością i dokładnością. Inaczej wątpie, by się udało jej coś osiągnąć w kierunku płaskiego brzucha. Moglabym wymienić jeszcze 150 innych przykładów, gdzie potrzeba ciężkiej pracy jest koniecznością do spełnienia swego celu , ale wy chyba już dobrze wiecie, jakie było główne przesłanie mojego posta? Myślę, że pojęliście to :P

Polecam ONE OK ROCK -「アンサイズニア」
Bye!


3 komentarze:

  1. U mnie też dużo nauki.
    Ja chciałam zostać lekarzem ale zrezygnowałam.
    Obserwuje i komentuję.
    wizia-wiziaa.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  2. Dawno temu xD
    Nie dobijaj..
    Jako leń pierwszorzędny nie wypowiem się na ten temat U.U ;)

    OdpowiedzUsuń

Dziękuje za każdy komentarz! <3
Zawsze się odwdzięczam :3

Obserwatorzy