piątek, 19 października 2012

Piątek... Piąteczek .... Piątunio!

Hej! Mimo , że miałam dziś 9 godzin w szkole to i tak  doceniam , że dziś jest piątek. Chyba najlepszy dzień w tygodniu. Nom. A teraz odopczywam po całym tygodniu tortur, jakimi są wszelakie "rozrywki" organizowane przez naszych kochanych nauczycieli. W takiej sytuacji najlepiej obejrzeć sobie jakiś film lub nawet dwa, ewentualnie siedem ... Nie no może siedem to przesada... Ale z 3 -4 czemu nie? No więc obejrzałam sobie mojego genialnego Dr. Housa i kochaną Rodzinkę.pl. Miałam zamiar oglądnąć nowy odcinek Pamiętników Wampirów, lecz ale gdyż niestety chamy jedne nie dodały jeszcze... Tak więc wzięłam się za pisanie tego niezbyt twórczego, aczkolwiek jakiegoś przeciętnego posta na tego oto zacnego bloga. Jeśli blog jest prowadzony przez tak nienormalną osobę jaką jestem ja, która ma lekko namieszane i pokirane myśli czające się w najciemniejszych zakamarkach mego niezbyt ciasnego, jednakże równocześnie zbytnio wielkiego umysłu - to taki blog jest normalnie nienormalny. I know. Piszę bezsensu, ładu, składu i innych oznak porządku i przejrzystości tekstu, ale taka ma już natura nieposkromiona jest : czasami się ogarnie, a czasami nie... A zmieniając temat na bardziej nie dotyczący mej pokrzywdzonej normalności to niekiedy wkurzają mnie człowieki, które plują się o byle co i ciągle chodzą nadąsane i obrażone na cały pikny ten nasz świat. Z takimi ludziami to powoli się żyć odechciewa. Bo się człowiekowi udziela to pesymistyczne spojrzenie na ludzi i wszystko inne. Jak znacie takie osoby to na pewno wiecie  co mi po tej mojej łepetynie chodzi. Więc wtejemniczeni wiedzą, a reszta nie musi. Huehue! A teraz towarzystwo pożegnam. Polecam Muse - Madness. Kolorowych koszmarów!

A teraz trochę galaktycznych inspiracji na dobranoc ^^


























3 komentarze:

  1. Mi się już znudziły te galaxy wzory, no ale fajne są :) pozdrawiam:)

    OdpowiedzUsuń
  2. Ja kocham galaxy!!


    Zapraszam na recenzje książki Teen Vogue:)
    oliviawardrobe.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń

Dziękuje za każdy komentarz! <3
Zawsze się odwdzięczam :3

Obserwatorzy